پد متاتارس طب و صنعت کد 24100

Metatarsal Pad

از {{model.count}}
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 24100
  • شرکت سازنده: طب و صنعت
  • محتوی بسته: یک جفت
  • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی
فروشنده فروشنده: سانی گل
آماده ارسال ناموجود
150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پد متاتارس طب و صنعت کد 24100Metatarsal Padدرد و التهاب در قسمت سینه پا (Metatarsalgia) یکی از عوارض ناشی از تکرار ضربه و فشار روی برجستگی سراستخوان ‌های کف پا می ‌باشد که ممکن است به دلیل انجام فعالیت ‌های ورزشی، دویدن، ایستادن‌ های طولانی، استفاده از کفش ‌های نا‌مناسب و پاشنه بلند ایجاد شود.درمان:برداشتن فشار از سر استخوان ‌های کف پایی به وسیله پَدِ متاتارس، استراحت و استفاده از کمپرس یخ می ‌تواند موجب بهبودی و درمان بیماری شود.توجه:پَدِ متاتارس را به گونه‌ای درکف پا جاسازی کنید که قسمت نیم دایره پد به طرف جلو بوده و قسمت برجسته آن کاملا عقب ‌تر از سینه پا قرار گرفته و هیچ تماسی با نقاط حساس و دردناک سینه پا نداشته باشد.باپوشیدن جوراب روی پَدِمتاتارس ازجابجای آن جلوگیری نمایید.فقط با تشخیص و تجویز پزشک استفاده شود.محتوی یک جفتهشدار:1- در صورتی که این محصول توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد.2-      این محصول استریل نمی‌باشد.

محصولات مرتبط

پد متاتارس طب و صنعت کد 24100
Metatarsal Pad
درد و التهاب در قسمت سینه پا (Metatarsalgia) یکی از عوارض ناشی از تکرار ضربه و فشار روی برجستگی سراستخوان ‌های کف پا می ‌باشد که ممکن است به دلیل انجام فعالیت ‌های ورزشی، دویدن، ایستادن‌ های طولانی، استفاده از کفش ‌های نا‌مناسب و پاشنه بلند ایجاد شود.
درمان:
برداشتن فشار از سر استخوان ‌های کف پایی به وسیله پَدِ متاتارس، استراحت و استفاده از کمپرس یخ می ‌تواند موجب بهبودی و درمان بیماری شود.
توجه:
پَدِ متاتارس را به گونه‌ای درکف پا جاسازی کنید که قسمت نیم دایره پد به طرف جلو بوده و قسمت برجسته آن کاملا عقب ‌تر از سینه پا قرار گرفته و هیچ تماسی با نقاط حساس و دردناک سینه پا نداشته باشد.
باپوشیدن جوراب روی پَدِمتاتارس ازجابجای آن جلوگیری نمایید.
فقط با تشخیص و تجویز پزشک استفاده شود.
محتوی یک جفت
هشدار:
1- در صورتی که این محصول توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده گردیده است، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد.
2-      این محصول استریل نمی‌باشد.

کد محصول
24100
شرکت سازنده
طب و صنعت
محتوی بسته
یک جفت
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...